Po dlhšej pauze sme späť ...
Po zrelej úvahe a zhodnotení technického stavu niektorých komponentov nášho hurvínka sme sa rozhodli predsa len pre operáciu, ktorú je treba vykonať s príslušným technickým vybavením dielne. Takže sme sa začiatkom septembra s hurvínkom vybrali na menší pracovný výlet do žilinského depa. Tunajších ostrieľaných mechanikov a zámočníkov neprekvapí hocijaká závada, takže zistiť, čo „bolí“ nášho maznáčika, nebol až taký veľký problém. Väčším problémom bolo nájsť v šírom svete bývalých ČSD náhradný diel v použiteľnom stave. Ale nakoniec sa aj to podarilo, za výdatnej pomoci niektorých dobrých duší, ktorým nie je ľahostajný osud koľajových veteránov. Medzitým sme ani my nezaháľali a pokračovali sme vo voľnom čase a vlastnými silami v skrášľovaní interiéru aj exteriéru vozidla. Pomocnú ruku nám podali aj zástupci niektorých „konkurenčných“ inštitúcií. Koncom septembra bola ukončená oprava zo strany depa a my sme sa mohli vybrať na cestu domov. Ako to celé dopadlo, si môžte pozrieť v obrazovom reporte.
M131.1443 cestou do Žiliny dňa 4.9.09, Rašov
Hurvínek prichádza do žilinského depa
Dostávame pokyny pre posun po depe
Hurvínek sa stretáva so žilinskými mládencami rady 813 ...
Tu bude biely pásik ...
A takto teraz vyzerá M131.1443, no čo poviete?
Takto sa dočasne skrýval v žilinskom depe, veru, bolo by mu tu lepšie
Počas svojho pobytu sa stihol stretnúť a pozdraviť s bobinou 140.067
Historik Považského múzea pán Peter Šimko pri praktickej ukážke reštaurovania
Janko Lošonci z Pps takisto priložil ruku k dielu
Sprevádzkovanie neposlušného rýchlomera
pripravený na odchod z depa
Prechádzame hranicu depa
A sme pripravení na odchod ...
Prehľad našich brigád nájdete na našej stránke v časti Naše brigády